تابلو چلنیوم چیست؟

?what is chalenium panel

تابلو چلنیوم نوعی تابلوی تبلیغاتی میباشد که به عنوان زیباترین و مقاوم ترین تابلوها در ایران شناخته میشود. زیبایی ، ماندگاری طولانی مدت و قیمت اقتصادی از جمله ویژگی های تابلو چلنیوم میباشد که باعث شده است تا مشتریان به سمت آن جذب شوند.

در ادامه به شما کمک میکنیم تا با تابلو چلنیوم ، نحوه ساخت و بازه قیمتی ساخت این تابلوها آشنا شوید و بتوانید یک تابلوی زیبا و درجه یک برای خود انتخاب و خریداری نمایید. ( ویدئو را مشاهده کنید...!)

ساخت تابلو چلنیوم + نصب و نمونه کار

Production of chalenium panel + installation and sample work

قیمت ساخت تابلو چلنیوم

The price of making a chalenium panel

قیمت ساخت تابلو چلنیوم بسته به پارامتر ها و فاکتورهای معینی تأیین میگردد ، توجه به این فاکتورها میتواند در انتخاب یک تابلو خوب و با کیفیت تأثیرگزار باشد.

پارامترهایی که بر قیمت تابلو چلنیوم در سال 1402 اثرگزار هستند:

1) متریال و مواد استفاده شده در ساخت تابلو

2) متراژ و متر محیط دور حروف که بستگی به اندازه تابلو و طرح انتخاب شده دارد

3) رنگ و طرح لبه حروف چلنیوم ، استفاده از پلکسی دوبل یا پانچ

4) موارد دیگری از جمله رنگ انتخابی شما ، نوع نور تابلو ، نوع زیرسازی تابلو و... 

همه ی موارد بالا در تغییر قیمت ساخت حروف چلنیوم در سال 1402 اثرگزار میباشند.(لیست قیمت را مشاهده کنید...!)

قیمت تابلو چلنیوم در سال 1402

انواع تابلو چلنیوم

Type Of Chalenium Panel

همانطور که میدانید تابلو حروف چلنیوم یکی از انواع تابلوهای برجسته در خیابان ها و معابر شهر میباشند که خود این تابلو انواع مختلفی برای ساخت دارد ،انواع مختلف تابلو چلنیوم عبارتند از : حروف چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم گرد ، الماسی یا ستاره ای ، دوبل ، پانچی ، طلایی ، رینگی ، پَترن یا طرح دار 

همچنین حروف های برجسته چلنیوم نیز انواع و رنگ های مختلف دارند که مرسوم ترین آنها عبارتند از: لبه نقره ای ساده ، لبه طلایی ساده ، لبه طلایی پانچ ، لبه نقره ای پانچ ، لبه مشکی یا سفید ، طلق رویه پلکسی نقره ای ، طلق رویه پلکسی طلایی در ادامه برخی از انواع مختلف و معروف حروف چلنیوم را به شما معرفی میکنیم .

تابلو چلنیوم ساده

Round Chalenium panel

این مدل تابلو چلنیوم با ظاهری ساده و در رنگ های مختلف طلق پلکسی و لبه چلنیوم موجود میباشد در واقع تابلو چلنیوم ساده از لبه چلنیوم ساده و طلق پلکسی ساده در رویه آن ساخته میشود. روش ساخت این نوع تابلو به این صورت است که ابتدا طلق پلکسی گلاس با توجه به نوع و طرح فونت انتخابی مشتری ، زیر دستگاه برش خورده و در مرحله بعدی توسط تکنسین های حروف ساز بر روی لبه چلنیوم چسبیده شده و در نهایت ورق PVC برش خورده در زیر آن قرار میگیرد.

تابلو چلنیوم طلایی

Gold Chalenium panel

تابلو چلنیوم طلایی یکی از مناسب ترین و پرکاربردترین انواع تابلوهای حروف چلنیوم برجسته میباشند که به دلیل رنگ لبه و طلق پلکسی رویه آن به این نام شناخته میشوند. حروف های چلنیوم طلایی معمولا به صورت پانچ یا دوبل ساخته میشوند زیرا طلق پلکسی رویه این حروف به دلیل ساختاری که دارد نور را از خود عبور نمیدهد. به همین دلیل سازندگان حروف چلنیوم برای درخشندگی بیشتر و ازائه یک کار مدرن و شیک ، یا طلق پلکسی رویه را به صورت پانچ میسازند و یا از یک طلق پلکسی در رنگ های مختلف استفاده میکنند که نور لامپ های استفاده شده در حروف از طلق عبور کنند.

هزینه ساخت تابلو چلنیوم طلایی بستگی به طرح انتخابی ، اندازه حروف و متریال استفاده شده در ساخت این تابلو ، دارد و قیمت بر اساس این فاکتور ها تأیین و مشخص میگردد.

تابلو چلنیوم گرد
تابلو چلنیوم گرد 1

تابلو چلنیوم گرد

Round Chalenium panel

تابلو چلنیوم گرد معمولاً برای کسب و کارهایی مثل سالن زیبایی ، آرایشگاه ها ، کافه ها ، مزون ها و بوتیک ها ، که نیاز به طراحی و ساخت لوگوی خود دارند تا با آن شناخته شوند ، مناسب میباشد. زیرا برخی از لوگو ها به دلیل قطر قلم پایین قابل ساخت و اجرا نمیباشند و به همین دلیل سازنده های تابلو چلنیوم این طرح ها و اشکال را به صورت باکس دایره مانند یا همان تابلو لایت باکس میسازند که قابلیت نورپردازی از زیر باکس را داشته باشند و حالت روشنایی و درخشندگی خود را از دست ندهند. همچنین این تابلو ها در رنگ های طلایی و سفید بسیار پرکاربرد هستند و ترکیبی زیبا را به همراه میاورند. 

معمولاً در ساخت باکس چلنیوم گرد ، در رویه آن از چاپ بنر یا طلق پلکسی دوبل استفاده میشود و این بستگی به انتخاب خود مشتری دارد . هزینه ساخت تابلو چلنیوم گرد نسبت به اندازه باکس و متریال استفاده شده رویه آن متغییر میباشد و قابل ذکر میباشد که ساخت باکس چلنیوم گرد با طلق پلکسی دوبل قیمتی بالاتر نسبت به چاپ بنر یا استیکر دارد.

تابلو چلنیوم دوبل

Double Chalenium panel

یکی دیگر از پرکاربردترین انواع تابلو چلنیوم ، تابلو چلنیوم دوبل میباشد. همانطور که از اسم این تابلو پیدا میباشد ، در قسمت رویه حروف این تابلو از دو رنگ پلکسی در کنار یکدیگر استفاده میشود برای مثال رنگ وسط حروف تابلو قرمز و رنگ دور حروف تابلو سفید میباشد . این طرح از تابلو چلنیوم یکی از پرکاربرد ترین و زیباترین طرح های تابلو چلنیوم میباشد که به کمک آن میتوانید یک تابلوی بسیار مدرن و شیک برای پروژه خود انتخاب نمایید.

قابل توجه میباشد که هزینه ساخت این نوع حروف چلنیوم نسبت به چلنیوم ساده بالاتر میباشد.

تابلو چلنیوم پانچ (الماسی)

Pounch Chalenium panel

شاید تا به حال اسم تابلوی الماسی یا ستاره ای به گوشتان خورده باشد. این نوع تابلو همان تابلو چلنیوم پانچ میباشد که به خاطر طراحی ظریف و زیبایی که دارند به نام های الماسی یا ستاره ای نیز شناخته میشوند. این نوع تابلو به دلیل پانچ هایی که روی طلق پلکسی و لبه چلنیوم آن زده میشود حالت درخشان و الماس مانند به خود میگیرند و ذره های نور ریزی را از خود ساطع میکنند که مانند نور ستاره میباشند. 

هزینه ساخت تابلو چلنیوم پانچ همانطور که در لیست قیمت بالا مشاهده کردید هر متر مربعی 15 هزار تومان اضافه میباشد.

نکات مثبت و مزایای تابلو چلنیوم

The Positive Points and Advantages of the Chalenium Panel

استفاده از تابلوی چلنیوم برای تجارت شما مزایای زیادی دارد. اول از همه، آنها بسیار قابل مشاهده هستند و می‌توان آنها را از راه دور دید که آنها را به راهی موثر برای جذب مشتریان جدید و افزایش درآمد شما تبدیل می‌کند. علاوه بر این، تابلوهای چلنیوم را می‌توان برای هر شکل یا اندازه ای سفارشی کرد، به این معنی که می‌توانید تابلویی ایجاد کنید که کاملاً با برند خود مطابقت داشته باشد.

یکی دیگر از مزایای تابلو چلنیوم این است که از نظر انرژی کارآمد هستند. چراغ‌های SMD یا بلوکی نسبت به گزینه‌های روشنایی سنتی انرژی کمتری مصرف می‌کنند، به این معنی که می‌توانید در طول زمان در هزینه‌های انرژی خود صرفه‌جویی کنید. علاوه بر این، لامپ‌های SMD  یا بلوکی نسبت به انواع دیگر لامپ‌ها عمر طولانی‌تری دارند، به این معنی که نیازی به تعویض مکرر آنها نخواهید داشت. در نهایت، نصب و نگهداری تابلوهای چلنیوم آسان است، به این معنی که شما می‌توانید زمان کمتری را صرف نگرانی در مورد تابلوهای خود کنید و زمان بیشتری را صرف تمرکز بر کسب و کار خود کنید.

مزایای تابلو چلنیوم
مزایای تابلو چلنیوم 1

روش سفارش و ساخت تابلو چلنیوم

The Method of Ordering and Making Chalenium Panel

شاید برای شما سوال باشد که روش سفارش و ساخت تابلو چلنیوم به چه صورت میباشد . روش سفارش و ساخت حروف چلنیوم در 4 مرحله انجام میشود که در ادامه این مراحل را به شما توضیح میدهیم:

مشاوره

مشاوره و ثبت سفارش

در قدم اول با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما در حوزه طراحی و انتخاب یک تابلوی منحصر به فرد شما را همراهی کنند. 

طراحی

طراحی نقش و اندازه تابلو

در قدم دوم طراحان متخصص تیم ما شروع به طراحی نقش و اندازه تابلو شما میکنند و طرح آماده شده را آماده برش در زیر دستگاه میکنند.

ساخت

سرهم سازی و ساخت حروف

در قدم بعدی طلق پلکسی برش خورده توسط تکنسین حرفه ای به لبه چلنیوم چسبانده میشود و بر روی ورق PVC برش خورده قرار میگیرد.

نصب و اجرا

نصب ، اجرا و تحویل پروژه

و در مرحله آخر پروژه ساخته شده تحویل مشتری میگردد یا اگر پروژه با نصب سفارش داده شده باشد برای نصب و اجرا به مقصد فرستاده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *