تابلو استیل چیست؟

?What is a steel panel

اگر به دنبال یک تابلوی مقاوم ، مدرن و خاص برای مغازه یا برند خودتان هستید ، تابلو استیل یک انتخاب عالی برای شما میباشد. این تابلو که از جنس ورق تمام استیل میباشد یک تابلوی مقاوم و با طول عمر بالا است همچنین این تابلو کاملا از نظر قیمت به صرفه و اقتصادی میباشد. معمولاً تابلو استیل در دو نوع پشت نوردار (نوراندریک) یا بدون نور ساخته میشوند.

در ادامه به شما کمک میکنیم تا با تابلو استیل، نحوه ساخت و بازه قیمتی ساخت این تابلوها آشنا شوید و بتوانید یک تابلوی زیبا و درجه یک برای خود انتخاب و خریداری نمایید. ( ویدئو را مشاهده کنید...!)

ساخت تابلو استیل + نصب و نمونه کار

Production of Steel panel + installation and sample work

قیمت ساخت تابلو استیل

The price of making a Steel Panel

قیمت ساخت تابلو استیل بسته به پارامتر ها و فاکتورهای معینی تأیین میگردد که توجه به آنها میتواند در انتخاب یک تابلو باکیفیت تأثیر گزار باشد.

پارامترهایی که بر قیمت تابلو استیل در سال 1402 اثرگزار هستند:

1) متریال و جنس مواد استفاده شده در ساخت تابلو استیل (ورق استیل 304 یا ورق استیل 316)

2) متراژ و متر محیط دور حروف که بستگی به اندازه تابلو و طرح فونت انتخاب شده آن دارد

3) عرض و اندازه قطر لبه های تابلو استیل که بر اساس سطح تابلو تأیین میگردد.

4) موارد دیگری از جمله رنگ انتخابی شما ، نوع نور تابلو ، نوع زیرسازی تابلو ، استفاده کردن از پلکسی دوغی یا شیشه ای برای زیرسازی تابلو و...

همه ی موارد بالا در تغییر قیمت ساخت حروف استیل در سال 1402 اثرگزار میباشند.(لیست قیمت را مشاهده کنید...!)

انواع تابلو استیل

Type Of Steel Panel

همانطور که میدانید تابلو حروف استیل یکی از انواع تابلوهای برجسته در سرتاسر شهر میباشند که نمای زیبا و خاصی را به مغازه یا کسب و کار شما میدهد . این تابلو ها در انواع ، تابلو استیل طلایی ، تابلو استیل نقره ای ، تابلو استیل رینگی ، تابلو استیل با زیرسازی دوغی ، تابلو استیل نوراندریک (بانور) یا بدون نور موجود هستند . در ادامه برخی از انواع تابلو های استیل را به شما توضیح میدهیم .

تابلو استیل طلایی

Gold Steel panel

تابلو استیل طلایی یکی از محبوب ترین و کلاسیک ترین نمونه کارهای تابلوهای فلزی موجود در بازار میباشد که به کمک آن میتوان یک نمای زیبا و مدرن و کلاسیک را به مغازه یا محل کسب و کار خود بدهید.

برای ساخت این نوع حروف از ورق های استیل طلایی در ضخامت های مختلف و دو نوع خش دار و براق استفاده میشود.  اگر به دنبال یک تابلوی آنتیک و شیک برای کسب و کار خودتان هستید تابلو استیل طلایی یک گزینه عالی برای انتخاب میباشد.

تابلو استیل نقره ای

Silver Steel panel

حروف استیل نقره ای نوع و رنگ دیگری از انواع تابلوهای استیل میباشد که از محبوبیت خاصی در صنعت تابلوسازی برخوردار میباشد .

برای ساخت این نوع حروف از ورق های استیل نقره ای رنگ که در انواع براق و خش دار مانند استیل طلایی موجود هستند استفاده میشود.

تابلو استیل نقره ای
تابلو استیل رینگی

تابلو استیل رینگی

Ring Steel panel

تابلو استیل رینگی یکی دیگر از انواع حروف های استیل میباشد که زیبایی و جذابیت چندبرابری نسبت به تابلو های استیل ساده دارند و دارای قابلیت نور پردازی از داخل حروف میباشند. این نوع حروف ساحتاری همانند تابلو چلنیوم دارند ولی با این تفاوت که لبه های حروف از جنس استیل طلایی یا نقره ای و رویه این حروف از جنس طلق پلکسی میباشد.

تابلو استیل رینگی نسبت به سایر تابلوهای استیل از زیبایی و مدرنیزه بالاتری برخوردار هستند و همین طور نسبت به تابلو استیل ساده از قیمت بیشتری برخوردار میباشند. نحوه تأیین قیمت این تابلو ها بستگی به قطر قلم و طرح انتخاب شده ، جنس متریال مصرفی و اندازه لبه ی آنها دارد.

تابلو استیل دوغی

Doughi Steel panel

تابلو استیل دوغی به نوعی از تابلوهای استیل گفته میشود که برای زیرسازی آنها از طلق پلکسی دوغی استفاده میشود و حروف استیل بر روی این زیرسازه نصب گردیده و این امکان را فراهم میکند تا از لامپ های SMD در این حروف استفاده کرد . عمل نورپردازی در این حروف باعث میشود تا طلق پلکسی دوغی در زیر این حروف رنگ SMD مورد نظر را به خود بگیرند و یک جلوه زیبا به حروف این تابلو میدهد. 

البته این نکته هم قابل توجه میباشد که از رنگ های دیگر طلق پلکسی گلاس نیز میتوان برای ساخت این تابلو ها استفاده کرد.

تابلو استیل دوغی

نکات مثبت و مزایای تابلو استیل

The Positive Points and Advantages of the Steel Panel

تابلوهای استیل به دلیل دوام و مقاومت در برابر آب و هوا، یک انتخاب محبوب برای تابلوهای بیرونی هستند. این تابلوها از مواد مختلفی از جمله فولاد ضد زنگ، فولاد گالوانیزه و فولاد با پوشش پودری ساخته می‌شوند. فولاد ضد زنگ به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و جذابیت زیبایی شناختی، محبوب ترین ماده برای تابلوهای استیل است. فولاد گالوانیزه یکی دیگر از گزینه‌های محبوب است زیرا مقرون به صرفه تر از فولاد ضد زنگ است و محافظت عالی از زنگ زدگی را فراهم می‌کند. فولاد با پوشش پودری ماده جدیدتری است که به دلیل دوام و مقاومت در برابر محو شدن، محبوبیت زیادی پیدا می‌کند.

تابلوهای استیل بسیار بادوام هستند و می‌توانند در شرایط آب و هوایی سخت مقاومت کنند و برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند. آنها در برابر خوردگی، زنگ زدگی و محو شدن مقاوم بوده و این اطمینان را می‌دهد که ظاهر خود را برای سالیان طولانی حفظ می‌کنند. تابلوهای استیل همه کاره هستند و برای کاربردهای مختلفی از جمله تابلوهای ساختمان، تابلوهای راهنما و تابلوهای ایمنی استفاده می‌شوند. آنها در طیف وسیعی از اندازه‌ها و اشکال موجود هستند، که ایجاد علائم سفارشی را که نیازهای خاص را برآورده می‌کند آسان می‌کند. تابلوهای فولادی همچنین دوستدار محیط زیست هستند زیرا قابل بازیافت هستند و می‌توان آنها را برای کاربردهای دیگر تغییر کاربری داد.

مزایای تابلو استیل
مزایای تابلو استیل

روش سفارش و ساخت تابلو استیل

The Method of Ordering and Making Steel Panel

شاید برای شما سوال باشد که روش سفارش و ساخت تابلو استیل به چه صورت میباشد . روش سفارش و ساخت حروف استیل در 4 مرحله انجام میشود که در ادامه این مراحل را به شما توضیح میدهیم:

مشاوره

مشاوره و ثبت سفارش

در قدم اول با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما در حوزه طراحی و انتخاب یک تابلوی منحصر به فرد شما را همراهی کنند. 

طراحی

طراحی نقش و اندازه تابلو

در قدم دوم طراحان متخصص تیم ما شروع به طراحی نقش و اندازه تابلو شما میکنند و طرح آماده شده را آماده برش در زیر دستگاه میکنند.

ساخت

سرهم سازی و ساخت حروف

در قدم بعدی ورق استیل برش خورده در زیر دستگاه CNC توسط تکنسین حرفه ای،لبه ی آن در دستگاه جوش استیل به یکدیگر متصل شده و آماده میشود.

نصب و اجرا

نصب ، اجرا و تحویل پروژه

و در مرحله آخر پروژه ساخته شده تحویل مشتری میگردد یا اگر پروژه با نصب سفارش داده شده باشد برای نصب و اجرا به مقصد فرستاده میشود.

16 دیدگاه در “ساخت تابلو استیل

  1. زمانی گفت:

    باتشکر از سرعت و دقت بسیار بالاتون

    1. amirali گفت:

      خواهش میکنیم قربان ، خوشحالیم که از مجموعه ما رضایت داشتید

  2. اقدم گفت:

    خدمات عالی و با کیفیت دارید ممنون

    1. amirali گفت:

      ممنون از نظر شما انجام وظیفست

  3. منصوری گفت:

    سپاس از قیمت مناسب

    1. amirali گفت:

      با تشکر از نظر شما🌹

  4. محمد گفت:

    با تشمر از قیمت های مناسب شما

    1. amirali گفت:

      سپاس انجام وظیفس🌹

  5. حسینی گفت:

    کیفیت تابلو استیل ها عالی بود مرسی از سایتتون

    1. amirali گفت:

      با تشکر انجام وظیفس🌹

  6. احمدی گفت:

    لطفا قیمت تابلو استیل ابعاد ۶۰ در ۳۰ را بفرمایید

    1. amirali گفت:

      با سلام لطفاً برای استعلام قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

  7. محمدی گفت:

    سلام ممنون از کیفیت بالای تابلوهاتون

    1. amirali گفت:

      ممنون از نظر شما جناب🌹

  8. زرگری گفت:

    ممنون از پشتیبان و حمایت تا تحویل نهایی کار

    1. amirali گفت:

      با تشکر از نظر شما🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *